  • Data: 2010-07-26 22:07:31
    Temat: Re: Płatność kartą powyżej (...)zł
    Od: "Krzysztof" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "niusy.pl" <f...@o...pl.invalid> napisał

    > A dlaczego by nie ?

    A mnie to rybka. Kupuj choćby od "ruskich" na rynku. Płacąc kartą ofkors
    ;-)

    > A ja wolę tam, gdzie mi wygodnie

    Najwyraźniej jednak tam, gdzie nie akceptują karty poniżej jakiegoś limitu,
    nie jest Ci wygodniej.
    W przeciwnym razie byś nie marudził :)

    > Zależy czy klient chce się wkurzyć.

    Jeśli nie chce, to wszystko gra.

    > Jeśli przyjdzie by powkurzać obsługę sklepu to ... sam pomyśl

    Jeśli chodzi o mnie, to upierdliwe żądania akceptacji karty w sytuacji, gdy
    jej nie mogę przyjąć, nie tyle by mnie wkurzyły, ile wywołały ziewanie ;-)

    Pozdrawiam
    K.