  • Data: 2010-07-26 14:50:09
    Temat: Re: Płatność kartą powyżej (...)zł
    Od: "Krzysztof" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> napisał

    > Byłem celowo złośliwy. Miałem rację

    Nie miałeś. Wydaje ci się tylko, że masz, ale tak to jest, gdy ktoś za
    standard przyjmuje swoje burackie zachowanie.

    > i będę tak nadal postępował

    I dlatego nadal będziesz określany przez innych mianem tępego chama i
    prostaka, czy ci się to podoba czy nie.

    > Podobnie, jak informacja, że kart płatniczych nie akceptujemy (a w
    > Biedronie nie ma).

    Nie ma takiego obowiązku, ponieważ karta płatnicza nie jest defaultowym
    środkiem płatniczym.
    Tak samo, jak nie mają obowiązku wywieszać informacji, że nie przyjmują
    płatności w walutach obcych oraz, że nie skupują makulatury.

    > Po drugie jeśli zobaczyłeś/dowiedziałeś się, że w sklepie jest terminal
    > (na drzwiach informacji brak), wchodzisz bez gotówki kupujesz co ci
    > trzeba pewny, że zaraz wrócisz z zakupami do domu, a nagle handlara mówi
    > ci, że musisz coś dokupić

    Nie, nie "nagle handlara mówi", tylko wiedziałeś dużo wcześniej, że nie
    zdołasz zrobić zakupów poniżej określonej kwoty.

    > zaś gnoje typu witek, Krzysztof, Herald itp. wiszą mi przy tym
    > kalafiorem.

    Vice versa. Dla mnie jesteś tylko zwykłym śmieciem.

    K.