eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPłatność kartą powyżej (...)złRe: Płatność kartą powyżej (...)zł
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Płatność kartą powyżej (...)zł
    Date: Sun, 25 Jul 2010 20:31:49 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 21
    Message-ID: <i2hvvi$oo5$1@inews.gazeta.pl>
    References: <i2hs56$b9l$1@inews.gazeta.pl> <i2ht5i$etc$1@inews.gazeta.pl>
    <i2hui1$jk2$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: bft2.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1280082738 25349 83.28.57.2 (25 Jul 2010 18:32:18 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 25 Jul 2010 18:32:18 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <i2hui1$jk2$1@inews.gazeta.pl>
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18197
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
    X-User: robert.tomasik
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:647211
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Negatyw" <n...@W...gmail.com> napisał w wiadomości
    news:i2hui1$jk2$1@inews.gazeta.pl...
    >
    >
    > Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał w
    > wiadomości grup dyskusyjnych:i2ht5i$etc$...@i...gazeta.pl...
    >
    >> Dlatego jedyną skuteczną metodą jest złożenie reklamacji w banku na
    >> odmowę akceptacji karty.
    >
    > Zatem w jakiś przepisach w zakresie relacji sprzedawca --> klient NIC nie
    > ma na ten temat?
    > Reklamacji w banku... - masz na myśli bank, który obsługuje ów terminal?

    Nie, w banku któy wydał Ci kartę, wziął za to prowizję i zagwarantował, ze
    tą kartą będzie można płacić w odpowiednio oznakowanych sklepach. Można
    również - jeśli bank będzie niechętny do współdziałania - powiadomić
    bezpośrednio organizację odpowiedzialna za znak karty - np. VISA. Działa to
    bardzo dobrze na bank, jeśli ten zaczyna głupio się tłumaczyć, że nie ma
    umowy ze sklepem.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1