  • Data: 2012-05-10 14:25:51
    Temat: Re: Plagiat własnej pracy
    Od: Tom <l...@U...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 9-05-2012 20:09, Angelica pisze:
    > Jestem na etapie pisania pracy mgr która jest w pewnym stopniu zbliżona
    > do mojej wcześniejszej pracy inż.. Jeden z punktów się nawet pokrywa.
    > Czy jeśli użyje tego punktu z inż. do swojej pracy mgr wówczas jest to
    > plagiat i związane są z tym wszelkie konsekwencje naruszenia?

    Nazywa to się autoplagiatem
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Plagiat#Rodzaje_plagiat
    W zasadzie może coś takiego zrobić, ale
    1) nie przepisywać "na żywca" treści, tylko opisać i podać w
    bibliografii pierwotne źródło
    2) nie może być to główna część Twojej pracy magisterskiej, a najlepiej
    rozwiniecie lub uzupełnienie

    T.