    From: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Plagiat - grozby telefoniczne.
    Date: Tue, 25 Apr 2006 08:07:26 +0200

    Użytkownik "transfer" <j...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:56b1.0000028a.444d3a19@newsgate.onet.pl...

    > zglosila sie do mnie dziewczyna z nizszego roku z prosba o napisanie
    > wypracowania

    Miałeś świadomość, że ona to wypracowanie przedstawi na uczelni jako swoje
    w celu zaliczenia semestru. Czyli ona zaplanowała oszustwo a ty zgodziłeś
    się jej w tym odpłatnie pomóc.

    > Napisalem wypracowanie swoim stylem a przy rozliczeniu transakcji
    poprosilem, by
    > odbiorca przejrzal i pozmienial/przepisal to samemu

    W celu zatarcia śladów przestępstwa.

    > Chce bym udowodnil, ze praca nie jest plagiatem.

    Lepiej dla ciebie gdybyś potrafił udowodnić, że to nie ty pisałeś i w
    ogóle nie masz ze sprawą nic wspólnego. A problemem plagiatu to niech się
    martwi panienka, która podała się za autorkę pracy.

    > Sprawa jest dosyc nieprzyjemna, bo mamusia przegiela bagiete, nawet
    > mysli sie pewno ze mna sadzic(?).

    LOL! To mi przypomniało taką sprawę: gość zlecił zabójstwo i zapłacił
    'killerom', ponieważ oni roboty nie wykonali to on poszedł na policję
    zgłosić wyłudzenie tych pieniędzy. Obecnie ów genialny zleceniodawca
    odsiaduje wyrok za zlecenie zabójstwa. To naprawdę zdarzyło się w moim
    mieście!

    > Co moge zrobic, by ta madra matka sie odstosunkowala ?

    Wytłumacz jej, że w całej tej sprawie jej córka ma najwięcej za uszami i
    rozdmuchanie sprawy właśnie jej najbardziej zaszkodzi.

    > Czy mam isc do wladz i naglosnic sprawe ?

    Jeśli nie zależy ci na ukończeniu studiów...