eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPismo a rozmowa telefoniczna. › Re: Pismo a rozmowa telefoniczna.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!newsfeed.pionier.net
    .pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.cyf-kr.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl
    !ziutka.router!news
    From: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pismo a rozmowa telefoniczna.
    Date: Fri, 1 Dec 2006 19:19:41 +0800
    Organization: Osobista Chalupa
    Lines: 60
    Sender: a...@n...agh.edu.pl
    Message-ID: <d...@z...router>
    References: <ekkjqk$age$1@flis.man.torun.pl> <4...@z...router>
    <ekl003$fmu$1@flis.man.torun.pl> <5...@z...router>
    <ekoo34$a8t$1@flis.man.torun.pl> <a...@z...router>
    <ekp1o9$avs$1@flis.man.torun.pl>
    NNTP-Posting-Host: cm238.omega226.maxonline.com.sg
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.agh.edu.pl 1164972387 21801 218.186.226.238 (1 Dec 2006 11:26:27 GMT)
    X-Complaints-To: a...@a...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 1 Dec 2006 11:26:27 +0000 (UTC)
    User-Agent: slrn/0.9.8.1pl1 (Linux)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:430370
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia 01.12.2006 Eneuel Leszek Ciszewski <p...@c...fontem.lucida.console>
    napisał/a:
    > "Marcin Debowski" a...@z...router
    >> > A co tu zagmatwanego?
    >> Zagnieżdżenie procesu reklamacyjnego w połączeniu z powinnościami dowodowymi.
    > A może jaśniej i pełniej?

    Oj to nie ma takiego znaczenia.

    >> >> Wymogu pisemnego tutaj nie ma,
    >> >
    >> > Tutaj, czyli gdzie?
    >> >
    >> > -- w moim żądaniu
    >> > czy
    >> > -- w ustosunkowaniu się do tego żądania
    >
    >> No pytałeś o ustosunkowanie, prawda?. Zresztą nie ma go w obu.
    >
    > No to w takim razie nie ustosunkowano się do mojego żądanie, które
    > ustnie złożyłem latem tego roku, :) twierdząc, iż powołuję się na
    > nieistniejące od początku tego roku prawo. :) (bo wg ZETO Białystok
    > prawo to zostało zniesione w ZETO Białystok :) na początku tego roku)

    Masz to jakoś udokumentowane dla celów dowodowych? :)

    >> >> Jeśli tak, to czy wspomniałeś o tamtym wcześniejszym piśmie? Jeśli tu też "tak"
    >> >> to zapewne można to uznać, za ustosunkowanie się do pierwotnej reklamacji.
    >> >> Jeśli "nie" to otwarta pozostaje kwestia dowodowa.
    >
    >> ... ważne może być tylko ww pytanie na które nie odpowiedziałeś.
    >
    > Które pytanie? Wydaje mi się, że odpowiadam na wszystkie.

    Czy w trakcie rozmowy tel. uświadomiłęś swojemu rozmówcy istnienie tamtego
    pisma z pocz. listopada i czy było to przed tym zanim odmówił wymiany/zwrotu
    gotówki.

    >> > Ponowię pytanie:
    >> > -- Czy na moje pisemne żądanie, sprzedawca powinien się ustosunkować także
    pisemnie?
    >> Nie.
    >
    > I teraz prośba -- podstawa prawna. :)
    > -------------------------------------

    Art. 60 kc.

    >> Ustosunkował się odmownie.
    >
    > Ustosunkował się kiedy? Ja Twoich myśli nie znam, więc jeśli chcesz
    > ze mną rozmawiać -- pisz wyraźnie. Na przykład tak:

    Myślę, że moje wypowiedzi są wystarczająco klarowne a Twój ton zaczyna być
    miejscami arogancki. Zwróć uwagę, że to Ty masz problem, nie ja, więc
    faktycznie, poszukaj sobie innego rozmówcy, bo zdecydowanie nie bawi mnie
    rozmowa z arogantem, który robi mi łaskę, że mu coś tłumaczę.

    --
    Marcin


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1