  • Data: 2022-09-02 17:14:14
    Temat: Re: Pismaki pieprzone
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 02.09.2022 o 12:12, Olin pisze:

    > Jakiś pechowy jestem, bo zazwyczaj wjazd na Ukrainę idzie w miarę sprawnie,
    > za to powrót do ojczyzny to katorga.

    Ja jechałem polskim autokaremdwa razy i dwa razy to samo - po
    ukraińskiej stronie na samym przejściu staliśmy po godzinę - zebrali
    paszporty i wracali po godzinie. Nic poza tym nie sprawdzali.
    Oczywiściesilnik stop wyjść nie można więc bez wentylacji i kibla (a to
    ważne bo przecież wyciaczka to z browarami;) Ale to dośc dawno było.
    Ostatnio 9 lat temu - ale ten czas leci...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!