  • Data: 2022-09-01 15:10:37
    Temat: Re: Pismaki pieprzone
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 1 Sep 2022 11:21:37 +0200, Olin wrote:

    > Rzecz w tym, że ukraiński autobus stoi sobie 3 kwadranse i nic się nie
    > dzieje. Brak akcji jest. Żeby chociaż udawali, że czegoś szukają.

    a) przeszukują poprzedni i są zajeci.
    b) a paszporty gdzie? Moze zebrali i wlasnie "sprawdzaja w
    komputerze".

    > W sobotę wjeżdżałem na Węgry z Serbii - też unijna granica - i w nieco
    > ponad dwie godziny Madziarzy odprawili 11 autokarów, a ruchy mieli
    > niespieszne.
    > U nas jest taka tradycja, że trzeba pokazać, kto rządzi na przejściu.

    No nie wiem, odprawe w pociagach na granicy polsko-niemieckiej
    zalatwiali w ruchu.
    Odprawe w samochodach tez w miare sprawnie, a kolejka na 2 godziny.
    Samochodow po prostu duzo.

    Raz trafilem na takiego nadgorliwca - jedziemy do Czech na narty,
    a ten sie pyta - po co, na co, a co w bagazniku itd.
    A ze byl juz 2007, czy nawet jeszcze 2004, to sobie z przyjemnoscia
    pomyslalem "a za 3 miesiace cie ch* zwolnia".

    No i jeszcze raz widzialem - przylatuje z Londynu do Berlina,
    a tu jakies budki z kontrolą, mundurowych duzo, zaganiaja do kolejki,
    psy chyba nawet byly ... a to tylko Niemcy chcieli Brytolom pokazac,
    ze jak sie nie chcieli przyłączyc do Schengen, to nie :-)

    J.