    From: a...@u...net.pl (Michał Margula)
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pisma z s?du - czy informowaae?
    Date: 22 Jan 2006 19:53:06 +0100

    blogger napisał(a):

    > Na podstawie setek takich wyrokow jak na Sokolowskiego. Sam fakt
    > odczucia bycia obrazonym nie jest jeszcze niczym. To trzeba podeprzec
    > jakimis wstepnymi dowodami. I z analize tego placimy kurwom w togach.

    Trochę żałuję, że zeszliście z tematu bo naprawdę chciałbym uzyskać
    konkretną odpowiedź. Nie mnie jest oceniać, czy sąd robi dobrze czy źle,
    ma do tego pełne prawo aby zażądać danych konkretnej osoby, tak samo
    robi policja. Zresztą w tym wypadku te dane to nic więcej jak adresy IP,
    e-mail, numer GG, bo więcej nie posiada ta osoba w swoim profilu.

    Przecież nie mogę oceniać, czy sąd robi czy dobrze czy źle. Dostałem
    prośbę z wydziału karnego, to ją realizuję. Jeśli osoba, której to
    dotyczy uważa, że sąd zrobił źle to niech to załatwia z sądem, a nie ze mną.

    Wyobrażacie sobie, że taki operator komórkowy dostaje pismo z sądu i
    analizuje, czy rzeczywiście sąd postępuje słusznie prowadząc przeciwko
    komuś sprawę i w razie czego odmawia, bo uważa że ktoś tam nie jest winny?

    Więc raz jeszcze, pytam o stronę PRAWNĄ a nie etyczną. Czy mogę
    udzielić takiej informacji osobie, o którą pyta sąd?

    --
    Michał Margula, a...@u...net.pl, http://alchemyx.uznam.net.pl/