  • Data: 2006-01-22 20:23:41
    Temat: Re: Pisma z sądu - czy informować?
    Od: july <m...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przemek R... wrote:

    > potwierdzona prze bieglego moze,

    A mowimy o przypadku gdzie nikt nie fatygowal sie powolywac bieglego.

    > ale przeciwskazan nie ma

    Sa. Sad jest od sadzenia, a strony od przynoszenia dowodow.

    > nie widze przeciwskazan (jezlei sad by dysponowal odpowiednim sprzetem),

    Ty nie, ja tak. Sad nie jest od przeprowadzania sledztw na zawolanie
    jakiegos obrazonego debila.

    > dopoki taki dowod nie zostanie zanegowany przez ktoras ze stron, wowczas
    > biegly powinien wkroczyc.

    A jak ma byc zanegowany, skoro chcesz ukryc przed potencjalnym oskarzonym?