  • Data: 2006-01-22 20:37:47
    Temat: Re: Pisma z sądu - czy informować?
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A mowimy o przypadku gdzie nikt nie fatygowal sie powolywac bieglego.

    a skad wiesz? Skad masz takie dane?

    > Ty nie, ja tak. Sad nie jest od przeprowadzania sledztw na zawolanie
    > jakiegos obrazonego debila.

    dlaczego debila? Wiesz w ogole co mialo miejsce? I jakiego sledztwa?
    Jest dokladny link, o ile bylby sprzet ( a obecnie
    z tego co wiem cos takiego w gre nie wchodzi w polskich sadach) mozna by
    bylo wejsc bezposrednio na rozprawie
    a nie powolywac bieglego i narazc na koszty. Bo to bezsens i strata czasu.

    > A jak ma byc zanegowany, skoro chcesz ukryc przed potencjalnym oskarzonym?

    co chce ukryc ?

    Fakt ze prokuratura domaga sie adresu IP ? Przeciez adrse IP do nie
    dowod.Sam tak pisales

    P.