  • Data: 2006-07-09 07:34:01
    Temat: Re: Pisma od komornika - zajęcie wynagrodzenia
    Od: Olgierd <n...@n...problem> szukaj wiadomości tego autora

    Osoba przedstawiająca się jako *Krzysztof 'kw1618' z Warszawy*
    stuknęła w klawisze i oto co powstało:

    > Pisma kierowane przez pomyłkę np.

    W każdej z tych sytuacji w interesie własnym oraz zainteresowanych
    rozsądnie jest skierować pismo z wyjaśnieniami, np. napisać - to nie
    mój gruz, nie mój dług, nie moja sprawa.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    ||| JID:o...@j...org ||| http://olgierd.wordpress.com |||