    From: "dulek" <firmak3@bezspamu_post.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pirat drogowy :)
    Date: Tue, 13 Sep 2011 10:28:09 +0200
    <j4n1au$hbt$1@news.dialog.net.pl>
    <s...@g...mierzwiak.com>
    <j4n2mi$i1f$1@news.dialog.net.pl>
    <s...@g...mierzwiak.com>

    "januszek":

    > Ok - ja nie rozumiem wyrażenia być na żonę. Proszę o wyjaśnienie.

    Wyjaśniam: auto jest na żonę - żona jest właścicielem auta. Firma jest na
    żonę - żona jest właścicielem firmy. Ale przecież napisałem w pierwszym swym
    poście, że firmowe auto jest na żonę. Jak więc może być inaczej? :)

    > Ja to wszystko rozumiem - proszę, zrozum i TY, że jak ja widzę, jak ktoś
    > pisze o "firmie na żonę" to od razu mam skojarzenie np z dłużnikiem,
    > który w ten sposób ukrywa dochody. Jesteś w tej chwili częścią tej grupy
    > i poniekąd to Twój emocjonalnie wyrażony post wywołał moją reakcję.

    Rozumiem, ale przecież to nie ma nic do rzeczy. Co Cię interesuje sytuacja
    prawna auta, gdy pytam o zupełnie coś innego?... Ten pierwszy post był
    wyrażony emocjonalnie? Chyba nie, przynajmniej nie byłem już w takim stanie,
    przeszło mi :)

    > Pisząc o psach musisz mieć też siebie na uwadze.

    Jasne. Zwróć tylko uwagę, że posty, które nie wszystkim tu się podobają, są
    odpowiedzią na zaczepki, ew. posty nie wnoszące nic do sprawy. Gdyby ktoś,
    kto nie ma nic do powiedzenia na dany temat, milczał, nie odpisywałbym mu
    tonem, który nie do końca go zadowala... Opisuję sytuację, prosząc o pomoc,
    a tu jeden mnie pyta czy jestem zarejestrowany jako współpracownik, tylko po
    to, by wciągnąć mnie w dyskusję, czekając aż popełnię jakiś błąd, by
    triumfując stwierdzić: "a jednak jesteś oszustem". Albo ten tekst o chorych
    dzieciach w szpitalu. Przecież to jest żałosne. Parę lat temu nie było tu
    miejsca na takie rzeczy.