eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPirackie oprogramowanie - tak sobie czytam watki na grupie... › Re: Pirackie oprogramowanie - tak sobie czytam watki na grupie...
  • Data: 2007-01-18 15:11:21
    Temat: Re: Pirackie oprogramowanie - tak sobie czytam watki na grupie...
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Wojciech "Spook" Sura napisał(a):

    > Rozumiem, że jesteś specjalistą w sprawie odzyskiwania danych, tak?
    >
    > Bo ja sobie poczytałem:
    >
    > http://www.chip.pl/arts/archiwum/n/articlear_171182.
    html
    > www.mediarecovery.pl

    I najwyraźniej ni w ząb nie zrozumiałeś. Niech zgadnę: wpadło ci w oko
    określenie "odzyskiwanie nadpisanych sesji"? ;->

    > Ponadto usłyszałem hasła pokroju "echo magnetyczne" i wcale nie jestem
    > taki pewien, że z fizycznej powierzchni nie da się odzyskiwać danych.

    Jak pisałem - teoretycznie można próbować, ale wiarygodność jest taka,
    że do działań wywiadowczych to się może i nadaje, ale w sądzie żadnym
    dowodem nie będzie, bo zbyt niewiarygodne.