eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPirackie oprogramowanie - tak sobie czytam watki na grupie... › Re: Pirackie oprogramowanie - tak sobie czytam watki na grupie...
  • Data: 2007-01-14 21:57:47
    Temat: Re: Pirackie oprogramowanie - tak sobie czytam watki na grupie...
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 14-01-2007 o 22:41:55 kennard <k...@c...pl> napisał(a):

    > podtrzymujacych napiecie jesli komputer byl wlaczony ... jezeli bowiem
    > byl dostep do pulpitu a dysk jest szyfrowany to po wylaczeniu
    > moze byc klopot w dostaniu sie do srodka ...

    Jesli ktos ukrywa cos na dysku zaszyfrowanym to pierwsza reakcja na haslo
    'policja, otwierac' powinien byc restart kompa. Na nic zda sie
    podtrzymanie napiecia. Ciekaw jestem tez co da takie przeniesienie
    komputera do eksperta.

    > zabranie calego komputera
    > pozwala rowniez na sprawdzenie czy w kompie nie ma urzadzen
    > sprzetowo szyfrujacych,

    A jesli sa? To mozna przeciez na miejscu sprawdzic bez wiekszej filozofii.

    > to samo dotyczy klawiatury ktorej zabranie
    > moze pozwolic na "staroswieckie" badania odciskow palcow - jesli ktos
    > bowiem twierdzi, ze z kompa korzystalo wiele osob a sa odciski tylko
    > jednej to pewnie bedzie to jakas dodatkowa wskazowka ...

    Wskazowka, ze pozostala czesc rodziny ma fizia na punkcie higieny
    osobistej, pracujac na komputerze w rekawiczkach. A ze wzgledow
    ergonomicznych kazdy z domownikow ma swoja klawiature.

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.