eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPirackie oprogramowanie - tak sobie czytam watki na grupie... › Re: Pirackie oprogramowanie - tak sobie czytam watki na grupie...
  • Data: 2007-01-14 19:00:10
    Temat: Re: Pirackie oprogramowanie - tak sobie czytam watki na grupie...
    Od: "Angie" <J...@O...EU> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "Rafal M" <r...@g...com> napisal w wiadomosci
    news:1168779169.892081.224940@q2g2000cwa.googlegroup
    s.com...

    > Przeciez do ustalenia czy
    > na danym sprzecie jest jakas piracka kopia programu wystaczy im nosnik
    > danych - czyli dysk twardy?

    ja sie zastanawiam nad czyms innym. Ktos ma na dysku oprocz owych piratow
    wlasne emaile, pamietnik - czyli generalnie prywatne rzeczy. Czasami jakies
    mocno prywatne zdjecia. Czasami zapamietany login i haslo do banku netowego
    [wiem, ze to glupota, ale ludzie robia rozne dziwne rzeczy:-)]. Policja
    konfiskuje kompa, czy nawet sam dysk - co z bezpieczenstwem owych danych? Ma
    do nich dostep nieograniczona rzesza osob?

    Angie