  • Data: 2008-06-03 06:17:58
    Temat: Re: Pilne !!!
    Od: "ola" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maluch" <n...@m...pl> napisał w wiadomości
    news:g22bvv$4hr$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > wiadomości news:Pine.WNT.4.64.0806022206420.3472@quad...

    > To jak darowizna nie, to spadek też nie. A czy będzie przychód jak w
    > spadku bezrob. dostaje np. mieszkanie i je sprzeda?
    > Wpisałem tą darowiznę, bo słyszę, że aby dostać, to chyba dopłata do
    > czynszu mieszkania się nazywa, to trzeba coś mieć samemu /przychód,
    > dochód?/. No i podają np., że ojciec dał córce na utrzymanie np. 200zł i
    > ten manewr przechodzi, aby dostać dopłatę.
    > --
    > Maluch

    Czyli podsumowujac tracę status bezrobotnego bo wygrałam w grze losowej
    opodatkowanej ? Przeciez to bez sensu. Ktos na forum napisał

    To reguluje Ustawa. Moim zdaniem bardzo precyzyjnie.

    Oczywiście, ale każdy bezrobotny dostaje ulotkę na dzień dobry w
    urzędzie pracy, gdzie są odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania
    (takie FAQ).
    Tam jest napisane, że dochody pochodzące z gier losowych nie wpływają na
    utratę statusu bezrobotnego.