    From: "Marcin Lorek" <m...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pilna sprawa
    Date: Tue, 16 Jul 2002 11:13:09 +0200

    Użytkownik "Astec SA" <b...@a...pl> napisał w wiadomości ...
    > [..]
    >
    > Ja bym zwrócił uwagę na art. 286 kk jeśli w celu osiągnięcia korzyści
    > i artykuł 216 kk jeśli robi to w celu zdyskredytowania Ciebie.

    Dzieki, ale chyba nie bardzo pasuje... Ale przy okazji trafilem na
    taki zapis:

    Art. 287. § 1. Kto, w celu osiągnięcia korzyści majątkowej lub wyrządzenia innej
    osobie szkody, bez upoważnienia, wpływa na automatyczne przetwarzanie, gromadzenie
    lub przesyłanie informacji lub zmienia, usuwa albo wprowadza nowy zapis na
    komputerowym nośniku informacji,
    § 2. W wypadku mniejszej wagi, sprawca
    podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do roku.
    § 3. Jeżeli oszustwo popełniono na szkodę osoby najbliższej, ściganie następuje na
    wniosek pokrzywdzonego.

    Czy pod ten artykul podpada moze bezprawne podpisywanie swoich wiadomosci cudzym
    adresem e-mail?

    Pozdrawiam

    Marcin