  • Data: 2002-11-26 09:16:29
    Temat: Re: Pilna Sprawa!Zgodza sąsiadów.
    Od: "666" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zagroź sąsiadom, że jak nie gabinet to wynajmiesz na agencję towarzyską, albo wypij z
    nimi w końcu wódkę ;-))
    Ja mam vis-a-vis moich drzwi gabinet chirurgii plastycznej i nikt mnie o zgode nie
    pytał :-o
    JaC

    > Bardzo dziękuję za odpowiedź, mam jeszcze pytanie o kilka szczegółów, przede
    wszystkim opisz dokładniej sytuację:
    > Budynek jest w trakcie budowy, przeznaczenie od początku było na gabinet stoma. ,
    właściciel budynku wydał zgodę.
    > Teraz tylko jest sprawa, czy sąsiedzi mogą się nie zgodzić na dalsze prowadzenie, i
    czy musi być minimum 50%, czy wystarczy protest kilku "sąsiadujących" sąsiadów?