  • Data: 2005-05-23 12:45:12
    Temat: Re: Pijalnia piwa na placu zabaw...
    Od: Marta Wieszczycka <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie jestem w stanie tego stwierdzic w 100% ale chyba gminne tereny.
    > (pijalnia chyba ma swoje?)

    To warto sprawdzić.
    Szczególnie jeśli masz fotkę z wersją rozbudowaną, to można wysłać ją do
    gminy i zażądać wyjaśnień, jak do tego doszło i czy to jest legalne.

    > Dziwnie to bedzie wygladalo, pijalnia piwa polaczona wlasciwie z
    > miejscem gdzie bawia sie male dzieci. Myslalem, ze mona cos z tym zrobic
    > ale widze, ze raczej nie. Plac zabaw (w przeciwieństwie np. do
    > kościoła), nie jest miejscem, od którego należy izolować pijaków
    > Ehhh..

    Jeżeli nie chce Ci się chodzić ani pisać do gminy, pytać, ustalać i
    zaskarżać,
    to prześlij tę fotkę do gazet. Dziennikarze wtedy dzwonią do urzędników,
    a Ci sami się muszą tłumaczyć, jak do tego doszło.
    Jeśli właściciel pijalni przekroczył swoje prawa, to w gminie szybko mu
    to wytkną i zażądają przywrócenia stanu poprzedniego.
    Jeśli nie przekroczył, to też jest szansa, że gmina uzna za stosowne
    jakoś problem rozwiązać.

    --
    MArta
    m...@N...pl