  • From: "Kenny" <kenny333[nasz przodek]o2.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pieszy i tramwaj
    Date: Thu, 13 Sep 2007 15:19:50 +0200

    cef wrote:
> [...]

    Art 26.6 Jeżeli przystanek nie jest wyposażony w wysepkę dla pasażerów, a na
    przystanek wjeżdża tramwaj lub stoi na nim, kierujący jest obowiązany
    zatrzymać pojazd w takim miejscu i na taki czas, aby zapewnić pieszemu
    swobodne dojście do tramwaju lub na chodnik.

    Mysle, ze z powyzszego mozna wywiesc, ze piesi moga wejsc na jezdnie (a
    kierowca ma im to umozliwic) gdy tramwaj wjezdza na przystanek.

    --
    Wojtek
    Pozdrowienia