  • Data: 2002-06-30 09:25:20
    Temat: Re: Pies pogryzł psa
    Od: P <...@...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 21 Jun 2002 10:28:17 +0000 (UTC), "Marek Nowicki"
    <n...@N...poczta.gazeta.pl> wrote:

    >Raz mialem takie zdarzenie real.
    >Jechalem rowerem przez park (BTW w Poznaniu zabronione) i rzucil sie za mna
    >wielki rotwailer. Podkrecilem tempo, ale mistrzem sportu nie jestem wiec mnie
    >doszedl. I biegl obok warczac i wyraznie probujac chwycic mnie za noge w
    >okolicy kostki. Jako ze osiagnolem swoje vmax to sie nogi szybko obracaly i
    >za ktoryms podejsciem dostal pieto w nos i fiknal koziolka. Wlasciciel
    >widzial zajscie (szly dwa psy z dwoma facetami i tylko jeden wystartowal) i
    >nie reagowal poza zagwizdaniem na poczatku. Tak wiec problem nie jest
> [...]

    Powiem Ci szczerze nic bym psu nie zrobil, i uciekal jak, Ty, ale
    potem bym wrocil i skopal dupe wlascicielowi. Wjechalbym mu przednim
    kolem w plecy. Powaznie. Sady w Polsce nieruchawe to nic nie zrobia, a
    i zawsze mozna sie wykrecic ze to on Cie zaatakowal :-/