eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPies pogryzł ludzi komornika. Właścicielka skazana, pies uśpiony › Re: Pies pogryzł ludzi komornika. Właścicielka skazana, pies uśpiony
  • Data: 2013-10-08 06:15:09
    Temat: Re: Pies pogryzł ludzi komornika. Właścicielka skazana, pies uśpiony
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    PlaMa wrote:

    > Złamali, furtka byłą zaryglowana. Basta! Serio włazisz wszędzie gdzie
    > płot nie jest po prądem a drzwi można otworzyć tylko kombinacją jak w
    > sejfie?

    pewnie tak...

    a jak jest zamek szyfrowy to wlezie jak bedzie porosta kombinacja typu 1234
    1111 bo zbyt prosta kombinacja nie jest zamknięciem itd...

    ponadto wiadomo że w sklepach i innych publicznych lokalach powszechnie
    klamki sa tylko do środka i drzwi otwiera sie przez przekładania ręki przez
    dziurę i otwieranie klamki od środka, to norma przecież.

    Myślę tez, że jak znajdzie portfel na ulicy to uzna, że to była darowizna
    osoby kóra go zostawiła i sobie zostawi.