  • Data: 2011-04-20 17:00:57
    Temat: Re: Pierwszeństwo przejazdu
    Od: "SDD" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:110420.184208.psp.327@int.dyndns.org.invalid...

    > "Zastosowanie sygnału kierunkowego dla pojazdów skręcających w lewo jest
    > obowiązkowe dla wlotu oznakowanego znakiem D-1 "droga z pierwszeństwem" z
    > tabliczką T-6a wskazującą zmianę kierunku drogi z pierwszeństwem w lewo,
    > jeżeli na skrzyżowaniu występuje ruch z kierunku przeciwnego."

    Wreszcie wazny konkret!
    Czyli przedstawiona sytuacja (zakladajac, ze pomijamy przypadki
    nieprawidlowego) moze miec miejsce tylko gdy:

    droga na wprost jest jednokierunkowa w kierunku TAM (wtedy pojazdu B nie ma
    prawa tam być)

    (ewentualnie, gdy swiatla sa wahadlowe (pojazd B stoi na czerwonym), choc
    nie wiem, czy warunek braku ruchu z kierunku przeciwnego jest wowczas
    spelniony (brak ten nie jest wowczas bezwzgledny).

    Pozdrawiam
    SDD