    From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pieniądze emerytów na premie w ZUS
    Date: Thu, 28 Dec 2017 14:36:11 +0100
    <p1dtt2$sp8$2@portraits.wsisiz.edu.pl> <p1e396$1em$1@news.icm.edu.pl>
    <p1fr8f$892$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <p1hb60$jep$1@news.icm.edu.pl>
    <p1ifp0$6r8$1@node2.news.atman.pl> <p1iv02$9k3$1@news.icm.edu.pl>
    <p1ivgh$l11$1@node2.news.atman.pl>
    <5a3d1307$0$5158$65785112@news.neostrada.pl>
    <p1j4e5$f9b$1@node1.news.atman.pl>
    <5a3d1836$0$654$65785112@news.neostrada.pl>
    <p22c4c$ie8$1@node2.news.atman.pl> <p22cog$3ps$1@node1.news.atman.pl>
    <p22me3$r4s$1@node2.news.atman.pl>

    W dniu 2017-12-28 o 13:01, Tomasz Kaczanowski pisze:

    > Sądziłem, że rozmawiamy o dawniejszych czasach, gdy nalepiano Tobie
    > banderolę na kupon.

    Pamiętam te czasy z małego dzieciaka, ale nie na tyle, aby teraz o nich
    dyskutować.

    > Na początku lat 90 niektórzy jeszcze z rozpędu
    > wysyłali więcej zakładów, bo tak byli przyzwyczajeni

    Z lat '90 pamiętam, że na jednym kuponie było maksymalnie 6 zakładów i
    kosztowały one na tyle niedużo, że jak się już ten kupon kupowało, to z
    6 zakładami, bo mniej to już było dziadowanie (z wyjątkiem tych, co
    grali systemem 7-12 skreśleń na zakład).

    Pamiętam osobę, która specjalnie kupowała właśnie 1 zakład, i było to
    raczej dziwne zachowanie - na tyle dziwne, że wówczas to komentowano, a
    do dziś to pamiętam :)

    --
    Liwiusz