  • Data: 2005-11-06 14:40:03
    Temat: Re: Pielęgniarki i fotograf
    Od: Olgierd <n...@n...spam.no.problem> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 6 Nov 2005 15:21:49 +0100, wsm napisał(a):

    > Tak. Komentarz do ustawy. Ale bez prawa oceny wartości fotografii.
    > Z całym szacunkiem dla p. prof. Barty, ale jest on prawnikiem, znawcą prawa
    > autorskiego, ale nie jest znawcą fotografii i nie ma uprawnień do oceny
    > poziomu artystycznego jakichkolwiek dzieł fotograficznych. Takie uprawnienia
    > mają rzeczoznawcy w zakresie fotografii.

    OK, w dziedzinie prawa mam mgr i swego czasu "prawie rozpoczęty" dr, kilka
    lat stażu zawodowego w _różnych_ dziedzinach: szpital, wydawnictwo,
    telekomunikacja, przedsiębiorstwo zatrudniające przeszło 20 tys. osób.
    W dziedzinie fotografia: tytuł AFIAP, udział w kilkudziesięciu salonach
    międzynarodowych.
    To tak poniekąd p. Andrzejowi Ł. na pytanie - na czym się znam.

    --
    Olgierd
    gsm: +48502DEFUNK ||| JID: o...@j...org ||| gg: 3657597