  • Data: 2005-10-17 10:54:15
    Temat: Re: Pielęgniarki i fotograf
    Od: Morgael <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Skąd Andrzeju ty bieresz energie na klepanie w zasadzie tego samego
    każdemu z osobna... ja bym sobie podarował ;-)

    Czytałem w sumie całe drzewo i przychylam sie do ukarania pielęgniarek -
    bardziej jednak zawodowo niż kk. Bo do kk za wiele niejasności a i faktu
    przestępstwa raczej nie widzę. A zawodowao mam na myśli - zakaz
    wykonywania zawodu. Sprawa prosta - nie nadają się do pełnienia zawodu.
    Koniec.

    Laboludek nie poinformował organów ścigania - tu też nie podlega
    dyskusji nawet ewentualna opieszałość organów ścigania. Winnien ponieść
    karę.
    Koniec.

    Tutaj można jeszcze rozwodzić się ale zauważyłem, że w tym miejscu nie
    wolno tego robić, bo mając rację i stojąc z prawem w ręku ryzykujesz
    miano debila.

    Pozatym niezła medialna papka. Jest sensacja i to się liczy.

    Pozdrawiam.
    Łukasz B.
    --
    GG332269