  • Data: 2005-10-16 13:43:40
    Temat: Re: Pielęgniarki i fotograf
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    luc wrote:

    > mega ROTFL
    >
    > ...a koniki morskie sa biseksualne. I co z tego?

    Koniki morskie, kiedy ostatnio sprawdzałem, nie były ssakami.

    > Widziales kiedys matke noszaca niemowlaka w zebach za kark?

    Nie, bo ludzkei matki mają ręce i mogą jedną rękę podłożyć pd plecy, a
    drugą podtrzymywać.... właśnie kark.

    > Bo opieka medyczna niemowlaka z inkubatora nie polega NIGDY na wkladaniu
    > go do kieszeni. Starczy?

    Starczy - do "niestosowna". Teraz wyjaśnij, dlaczego twierdzisz, że to
    było niebezpieczne?

    Przykład: dentystka dająca buziaka pacjentowi może podpaść pod kategorię
    "niestosowne", ale "niebezpieczne" - w życiu.

    > Jezeli nie, to poczytaj cos o kosciach.

    Sam poczytaj.

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)