  • Data: 2005-10-15 20:22:25
    Temat: Re: Pielęgniarki i fotograf
    Od: Olgierd <n...@n...problem> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 15 Oct 2005 18:14:22 +0200, Przemek R... napisał(a):

    > Bo nie bardzo rozumiem bzdurnego porownania.

    Ja nie rozumiem, że tak inteligentny - wydawać by się mogło po ilości
    tematów, w jakich się wypowiadasz, łatwością formułowania myśli, ogólną
    dezynwolturą wreszcie - człowiek nie potrafi zastanowić się nad jakimś
    abstrakcyjnym zagadnieniem.
    Ten pełen paradoksu kazus miał Ci uzmysłowić, że nie wszystko złoto co się
    świeci, nie każde zdjęcie będzie utworem, nie każde wreszcie naruszenie
    czyichś dóbr będzie czynem zabronionym.
    Nie wiem dlaczego ostatnio po łbie kręci mi się po głowie Carl Schmitt...?

    --
    Olgierd
    gsm: +48502DEFUNK ||| JID: o...@j...org ||| gg: 3657597