  • Data: 2005-10-16 12:10:28
    Temat: Re: Pielęgniarki i fotograf
    Od: "wsm" <w...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Daniel Pyra" <d...@S...provider.pl> napisał w wiadomości
    news:distja$qnv$1@inews.gazeta.pl...
    > Witaj,

    [...]
    > Popełniłem ostatnio następujący program w C:
    >
    > /* sfhjgashgh679qe4tfghjashjfhjgsdfgahj ag hjsd hjgadf */
    >
    > int main(int, char**)
    > {
    > return 0 ;
    > }
    >
    > Czy jest to utwór w rozumieniu ustawy o ochronie praw autorskich? Pytam
    > poważnie.

    Ustawy regulują od strony prawnej wiekszość wydarzeń w życiu ludzkości.
    Prawodawcy nie są w stanie przewidzieć absurdalnych zdarzeń wymyślonym przez
    jednostki. I te zdarzenia, jako bardzo marginalne, powinny być rozpatrywane
    indywidualnie, bez uogólniania. Są do tego powoałani znawcy w swojej
    specjalności. A ta dyskusja, od kilku dni, jest żywcem, jak tegoroczna
    debata prezydencka - strony prześcigaja się w wymyślaniu coraz bardziej
    absurdalnych argumentów, aby tylko udowodnić swoją "wyższość" nad
    przeciwnikiem. Żal, że takie mamy dziś społeczeństwo. Jak żółwie w błocie -
    leżą na brzuchu i intensywnie wiosłują myśląc, że płyną.
    WSm