  • Data: 2005-10-15 09:04:12
    Temat: Re: Pielęgniarki i fotograf
    Od: "KOMTUR" <k...@m...jest.obok.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "castrol" <j...@w...blumen.pl> napisał w wiadomości
    news:434fc8d3@news.home.net.pl...
    > I jak widzisz ze krzywda dziecku sie dzieje to co robisz?? Lecisz do
    > gazety czy na policje??

    Pewnie na policje. Ale to zalezy od indywidualnego podejscia.
    Moze ma zle wspomnienia ze wspolpracy z policja.
    Chodzi mi o umarzanie sledztwa na poziomie komendy.
    A to nie mogli dostac wypisu z dyzurow, a to sie cos komus nie chcialo, a
    wogole to znikoma
    szkodliwosc spoleczna.

    > Jaaaasne :)
    > To skoro mial juz ta pewnosc to dlaczego pomylil droge na policje??

    Patrz wyżej.

    Pewnie sie bal, ze policja udupi sledztwo, a tak jest jakas gwarancja , ze
    prasa bedzie patrzyla policji na rece.

    Ale faktycznie jesli sie okaze , ze wzial za to kase od GW, to bedzie z
    niego kawal ch.......

    Poczekajmy co sie okaze w toku postepowania.

    Pozdrowka.

    --
    KOMTUR

    Bank zdjęć royalty free