  • Data: 2005-10-12 21:02:53
    Temat: Re: Pielęgniarki i fotograf
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "SQLwysyn" <s...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:434d3a30$0$5428$f69f905@mamut2.aster.pl...

    > Na miejscu tych pielęgniarek bym podał po wszystkim fotografa do
    sądu. One
    > powinny ponieść karę za spowodowanie zagrożenia życia, a on - za
    > upublicznienie prywatnych zdjęć.

    Najśmieszniejsze będzie, jak się okaże, że sąd je uniewinni, albo
    zgoła prokurator sprawę umorzy. Bo chwilowo, to sytuacja robi się
    cokolwiek zagmatwana. Początkowo wszyscy się zachłysnęli tą zabawą.
    Teraz zaczyna się mówić o wyciąganiu do ważenia. No to skoro je
    wyciągano do ważenia, to chyba samo wyciągnięcie zagrożeniem dla życia
    nie było. Teraz pytaniem, czy wyciągnęły je specjalnie do sesji
    zdjęciowej, czy wyciągnęły do wykonania jakiegoś tam zabiegu (nie znam
    się na tym, czy się je wyciąga) i przy okazji sobie te zdjęcia
    zrobiły. W tym drugim wypadku to zaczyna już zupełnie inaczej wyglądać
    od strony prawnej.

    Generalnie, to ja bym z oceną poczekał na fakty, bo chwilowo, to mamy
    straszny szum medialny. Przed chwilą w dzienniku jakaś pani redaktor
    opowiadała o wstrząsających scenach oglądanych na zdjęciach (nie wiem
    co nią tak wstrząsnęło w tych fotkach, ale pewnie się nie znam),
    szefowa związku pielęgniarek zauważyła, ze to niedopuszczalne (ale nie
    sprecyzowała, czy chodzi jej o zdjęcia, zabawę czy sam fakt
    wyciągania), a pielęgniarki odmówiły wypowiedzi.