  • Data: 2007-12-15 18:22:49
    Temat: Re: Pieczątka na fakturze VAT...
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z sobota, 15 grudzień 2007 15:57
    (autor William
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <fk0q1s$1lpv$1@news2.ipartners.pl>):

    > To powinien zostawić choćby kserokopię. Przecież to zwolnienie może być
    > szkole potrzebne np. w razie wypadku, że nie wypuściała ucznia do domu
    > ot-tak.

    A mi to mów.... Wiem tylko jak wygląda praktyka.

    > To jest ich problem. Z punktu widzenia nauczyciela nieobecny uczeń to
    > pożytek a nie kłopot.

    Nieprawda. Nieobecny uczeń to dla mnie kłopot. Zwłaszcza nieobecny na
    sprawdzianie. Muszę się z nim umawiać po lekcjach, mam dodatkową pracę....

    --
    Tristan
    napisz tu: w...@g...biz.pl i...@k...com.pl