  • Data: 2009-07-18 00:06:35
    Temat: Re: Picie piwa bezalkoholowego w m. pub.
    Od: zly <b...@N...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 17 Jul 2009 21:04:25 +0000 (UTC), Jacek_P napisał(a):

    > No to podaj mi miejsce publiczne istotnie rozne od: drogi, ulicy i parku. :)

    dopiero co czytalem o wyroku gdzie sedzia uzasadnial, ze ustawodawcy
    oczywiscie nie chodzilo tylko o te konkretne miejsca, a wlasnie o miejsca
    publiczne

    37.html o tu:

    "Sąd jednak nie dał się przekonać. Wymierzył Konieczce karę 200 zł grzywny
    i obciążył kosztami sądowymi w kwocie 130 zł. - Ustawodawcy, kiedy wyliczał
    ulice, parki i place, nie chodziło o to, by nie pić alkoholu w kilku
    wybranych miejscach, lecz o to, by nie spożywać go w miejscach publicznych
    - mówiła sędzia Katarzyna Obst."

    --
    marcin