  • Data: 2009-07-17 21:53:50
    Temat: Re: Picie piwa bezalkoholowego w m. pub.
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:ee2d3$4a60f0f6$59641b7f$14904@news.upc.ie tg <a...@b...cpl>
    pisze:

    > ta, tylko wtedy musialbys miec nagranie wideo z takiej prowokacji,
    To w końcu mały kłopot.

    > albo
    > z pieciu wiarygodnych swiadkow, bo jak po miesiacu patrol na sali sadowej
    > stwiedzi ze piles piwo i byles pod wplywem to jestes w przyslowiowej dupie
    To mogą próbować zrobić zawsze.
    Ja tę hołotę widzę w akcji niemal codziennie na nieformalnym osiedlowym
    targowisku.
    Bohatersko bydlaki ścigają handlujących urobkiem z działek staruszków,
    oferujących parę starych bluzeczek, wiekowych książek, chińskich koszulkek
    itp.
    Ale do chlejących za sklepem piwo meneli nie podchodzą, bo tych meneli jest
    zwykle co najmniej kilku. No i jakby ich zaczepili, a potem dostali znów ten
    rejon, to mogłoby być już kilkunastu i przypomnieć ich sobie.

    --
    Jotte