  • Data: 2012-05-11 19:19:43
    Temat: Re: Pewne rozporządzenie a przepisy firmy.
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-05-11 18:52, spp wrote:
    > § 5. W przypadku gdy układ zbiorowy pracy, regulamin wynagradzania lub
    > umowa o pracę nie zawiera postanowień, o których mowa w § 3,
    > pracownikowi przysługują należności na pokrycie kosztów podróży
    > służbowej odpowiednio według przepisów, o których mowa w § 2.

    A więc rozumiem, że mechanizmem tym jest brak opisu innego rozliczania w
    umowie o pracę.

    > Co to znaczy inaczej diety a inaczej czas pracy - przecież to jest ze
    > sobą wzajemnie powiązane?

    Sposób wyliczenia diety w przypadku podrózy zagranicznej nie ma
    bezposredniego związku z czasem pracy - czyli mogę pracowa 8 godzin ,a
    mam zaliczone 3 dni, bo to była podróż daleko. Ma związek z czasem
    podróży zagranicznej, przynajmniej tak wynika z rozporządzenia. Być może
    się mylę, ale to jest jeszcze do upewnienia sie, na razie ważne, że wiem
    jaki mechanizm powoduje że przepisy sfery budżetowej mają zastosowanie
    do prywatnego pracodawcy.