  • Data: 2012-05-11 19:41:05
    Temat: Re: Pewne rozporządzenie a przepisy firmy.
    Od: spp <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A więc rozumiem, że mechanizmem tym jest brak opisu innego rozliczania w
    > umowie o pracę.

    Albo w regulaminie do którego ta umowa się odnosi.

    > Sposób wyliczenia diety w przypadku podrózy zagranicznej nie ma
    > bezposredniego związku z czasem pracy - czyli mogę pracowa 8 godzin ,a
    > mam zaliczone 3 dni, bo to była podróż daleko.

    :) Nie pomyślałem o tym w tym kontekście.

    Prawidłowe rozliczenie czasu pracy i czasu delegacji to rzeczywiście
    potrafi być wyższa szkoła.:)

    Skrótowo: Twoim czasem pracy na delegacji jest czas dojazdów i
    przejazdów (jeżeli są wykonywane w czasie Twojego normalnego czasu
    pracy) oraz czas wykonywania obowiązków służbowych.
    Czas przejazdu poza normalnymi dla Ciebie godzinami pracy nie są 'pracą'. :(

    --
    spp