  • Data: 2006-12-14 22:43:05
    Temat: Re: Pewna scenka z udziałem policji
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "jaQbek" <j...@s...eu> napisał w wiadomości
    news:elsir4$76d$1@inews.gazeta.pl...

    > A czy w tej chwili złożenie skargi cokolwiek mi da? W sumie, jeśli nie
    > zapłacę w ciągu tygodnia to tak, jakbym mandatu nie przyjął. Co do mojej
    > kalkulacji - czy

    Kto Cię tak okłamał. Podpis pod mandatem uprawamacnia go i staje się on
    wymagalny. Jak go nie zapłacisz, to ściągną Ci z podatku, albo do twych
    drzwi zapuka poborca skarbowy.

    > gdybym sprawę wygrał, mógłbym domagać się zwrotu kosztów za stracony czas,
    > czy wyłącznie na drodze osobnego postępowania cywilnego ?

    ... to wtedy byś nie zapłacił. Policja w tym chorym kraju może wszystko,
    więc nic byś ponad to nie otrzymał.

    > No i co do oskarżenia mnie - czy policjant w tym przypadku, tj. art. 141
    > KW ma prawo dowolnie interpretować znaczenie pojęcia "słowo nieprzyzwoite"
    > ?

    Nie ma. Trzeba było oświadczyć, że wszystko się nagrywa i jutro będzie
    się z tego tłumaczyć komendantowi. Zmiękła by mu rura.