    From: "Jasko Bartnik" <j...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pelnomocnik do odbierania i skladania dokumentow.
    Date: Mon, 11 Sep 2006 23:55:28 +0200

    Dnia 11-09-2006 o 22:57:03 Jasko Bartnik <j...@g...pl>
    napisał(a):

    > Upowaznienie.
    >
    > Ja, Xxx Yyy, legitymujaca sie dowodem osobistym o numerze ACH 12345678,
    > zarejestrowana na Akademii Medycznej w Warszawie, na kierunku kkk
    > wydzialu www upowazniam obywatela Zzz Źźź o numerze dowodu osobistego
    > ACH 87654321 do dysponowania moimi dokumetami, zgromadzonymi przez AM w
    > Warszawie w celach rekrutacyjnych w dniach 'takich-a-takich'.
    >
    > Podpis [odreczny]
    > Xxx Yyy
    >
    > Czy cos takiego wystarczy? Ew. gdzie to poprawic i jak zeby nikt sie nie
    > przyczepil? Z gory dziekuje za pomoc.

    Dodatkowe utrudnienie: w dziekanacie trzeba zlozyc podpis zaswiadczajacy o
    odebraniu dokumentow. Moge zlozyc swoj podpis (wiem, ze cudzego nie mozna)?

    Ew. czy moge sie powolywac na regulamin/statut uczelni, w ktorym nie
    zabrania sie takich 'manewrow' przez osoby trzecie? Prawdopodobnie ktos z
    rodziny moglby spokojnie wszystko zalatwic bez oswiadczen, upowaznien czy
    innych papierow. A co moge ja?

    --
    Pozdrawiam,
    Jasko Bartnik