  • Data: 2006-09-12 12:32:48
    Temat: Re: Pelnomocnik do odbierania i skladania dokumentow.
    Od: "Jasko Bartnik" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 12-09-2006 o 14:12:01 Robert Tomasik <r...@g...pl>
    napisał(a):

    > Użytkownik "Jasko Bartnik" <j...@g...pl> napisał w
    > wiadomości news:op.tfq7lfsxa2iefb@sempron...

    > Studentem przestajesz być, jak kończysz uczelnię. Ja musiałem zdać
    > legitymacje studencką z chwilą odbierania dyplomu. W tym momencie
    > uznano, ze nie jestem studentem i wydaje mi się sensowne.

    Przez te znizki to az sie chce zostac na uczelni :D Niewatpliwie sensowne.
    Czy w zwiazku z tym przy kontroli biletow nie mozemy sie wylegitymowac
    legitymacja studencka (jesli jestesmy po zdaniu a przed odebraniem
    dyplomu)? Jak kontroler moze sprawdzic w jakiej fazie jestesmy ...
    domyslam sie, ze nie bedzie mu sie chcialo ale moze sie trafic jakis
    wredny co zauwazy: sa wakacje, jest po trzecim roku na poloznictwie a tam
    jest licencjat ... to pewnie juz absolwent a nie student. Co grozi za
    poslugiwanie sie niewazna legitymacja studencka?

    --
    Pozdrawiam,
    Jasko Bartnik