  • Data: 2003-01-14 20:31:19
    Temat: Re: [] Pełnomocnik []
    Od: "Maciej Makula" <e...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Witaj,
    > Zacznę od tego, że tym mocodawcą byłby mój Rodzic z którym zameldowany
    > jestem pod tym samym adresem - i to chyba komplikuje sprawę :(

    To nie robi zadnej roznicy.
    Ja dzialam w domu na podobnej zasadzie (dzialalnosc na rodzicow) i nie ma z
    tym problemu.

    > Dla informacji dodam, że z uwagi na powyższe nie mogę być np pracownikiem
    > własnego rodzica, bo prowadze wspólne gosp. domowe! Jedynie co mogę to
    > płacić prawie 600 zł na składki ZUS -bo pozostaje mi być tylko
    > współwłaścicielem.

    Placic moze kazdy ;)
    Poza tym czemu nie mozesz sie zatrudnic w firmie rodzica? Ja "przerabialem"
    w ten sposob wszelakie umowy o dzielo i u-zlecenia i nikt nie mial
    pretensji.

    > Co do czynności to zależy mi bym mógł robić generalnie wszystko (prócz
    > zbycia firmy :)) począwszy od wystawiania faktur jak i występowania
    > (reprezentowania tej osoby) przed urzędami (t.j. ZUS, Urząd Skarbowy).

    To jest zwykly zarzad moim zdaniem.

    > Dlatego myślę, że dla świętego spokoju bedzie dobrze jeśli to
    pełnomocnictwo
    > będzie potwierdzone notarialnie (choć pewnie wystarczyła by opłata
    skarbowa
    > na piśmie "Pełnomocnictwo" zredagowanym przez mocodawcę.

    Chyba jednak jest wymog notariusza.
    Koszt to 50zl+22%VAT + wypisy + oplata skarbowa (15 zlotych od 1 osoby
    udzielajacej)

    > LANSJER

    pozdr
    eMeM