    From: "Lansjer" <l...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: [] Pełnomocnik []
    Date: Tue, 14 Jan 2003 21:23:19 +0100
    Sender: m...@p...onet.pl@dial-1021.wroclaw.dialog.net.pl

    Witaj,
    Zacznę od tego, że tym mocodawcą byłby mój Rodzic z którym zameldowany
    jestem pod tym samym adresem - i to chyba komplikuje sprawę :(
    Dla informacji dodam, że z uwagi na powyższe nie mogę być np pracownikiem
    własnego rodzica, bo prowadze wspólne gosp. domowe! Jedynie co mogę to
    płacić prawie 600 zł na składki ZUS -bo pozostaje mi być tylko
    współwłaścicielem.

    Co do czynności to zależy mi bym mógł robić generalnie wszystko (prócz
    zbycia firmy :)) począwszy od wystawiania faktur jak i występowania
    (reprezentowania tej osoby) przed urzędami (t.j. ZUS, Urząd Skarbowy).
    Dlatego myślę, że dla świętego spokoju bedzie dobrze jeśli to pełnomocnictwo
    będzie potwierdzone notarialnie (choć pewnie wystarczyła by opłata skarbowa
    na piśmie "Pełnomocnictwo" zredagowanym przez mocodawcę.

    LANSJER