    From: ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pełnomocnictwo do reprezentowania firmy
    Date: Thu, 06 May 2010 09:05:58 +0200

    W dniu 06-05-2010 09:03, $tipa pisze:
    > Żona ma działalność - prywatną praktykę lekarską. W jaki sposób
    > sporządzić dla mnie pełnomocnictwo do wszelkich czynności
    > formalno-prawnych związanych z tą działalnością? Czy wystarczy jej
    > oświadczenie z pieczątką, czy też trzeba to notarialnie?

    Zależy do jakich czynności. W zdecydowanej większości przypadków
    wystarczy zwykłe pełnomocnictwo na piśmie (bez pieczątki). Jednak nie
    dokonasz nim czynności wymagających formy aktu notarialnego czy innej
    formy szczególnej, ale to są raczej wyjątkowe czynności (np. sprzedaż
    czy obciążenie nieruchomości).

    --
    .B:artek.