  • Data: 2008-08-03 20:34:50
    Temat: Re: Pełnomocnictwo a nieważność umowy
    Od: Olgierd <n...@r...org> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 03 Aug 2008 22:16:30 +0200, Marek Marecki napisał(a):

    > Z dostarczonego pełnomocnictwa wynika, że pełnomocnik nie posiadał
    > uprawnień do zawarcia umowy na tę kwotę (cyt. "... z zastrzeżeniem, że
    > łaczna wartość zobowiązań Spółki w odniesieniu do kazdej umowy nie
    > przekracza 18000zł netto rocznie."). A naszej umowie roczna wartość
    > zobowiązań przekracza tę kwotę.
    >
    > Umowa najmu jest zawarta na 10 lat.
    >
    > W zasadzie MY możemy ją rozwiązać tylko w przypadku niepłacenia przez
    > najemcę...

    Ogólnie kiepsko to widzę. Faktycznie ktoś się postarał, żeby było kiepsko
    acz stabilnie.

    > Czy ma słabe punkty, które mogą skutkować jej uniewaznieniem?

    Z punktu widzenia wynajmującego ma mnóstwo słabych punktów, ale żaden z
    nich się nie kwalifikuje do żadnego unieważnienia.
    Co innego gdyby najemca nie potwierdził jej zawarcia, aczkolwiek jeśli
    już przez jakiś czas umowa jest wykonana -- jest to w zasadzie bezcelowe.

    Myślę, że rozsądnie będzie udać się do profesjonalnego pełnomocnika.
    Rozmiar sprawy i ryzyko biznesowe powodują, że to chyba nie jest temat na
    grupę.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl