  • Data: 2022-06-21 11:43:36
    Temat: Re: Paszporty covidowe
    Od: Olin <k...@a...w.stopce> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 20 Jun 2022 18:29:28 +0200, Shrek napisał(a):

    > Niespecjalnie mnie one interesują.

    Mam podobnie z paszportami kowidowymi.
    Foliarskie opowieści są takie malownicze, a maniakalnie każesz mi się
    zajmować nudziarstwami, które mnie zupełnie nie interesują.

    Porozumienie w sprawie certyfikatów będzie zatwierdzał 23.06 Parlament
    Europejski, więc powiadom o swych przemyśleniach jakiego europosła.
    Najlepszy będzie ten, co chadza do swej obecnej roboty w portkach na gumce;
    Staś Pytalski bardzo chwali jego elokwencję.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl