    From: "Szerszen" <s...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Parkowanie tylem do budynku
    Date: Fri, 4 Jul 2008 07:05:38 +0200

    Użytkownik "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net> napisał w
    wiadomości news:g4jgms$dap$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > A teraz pomysl chwile i wyobraz sobie sytuacje, ze w _pewnym_ ustawieniu
    > tiuningowanej bryki nie da sie stanac 5 m od jej rury wydechowej, bez
    > naruszania czyjegos miru domowego.

    a ile znasz takich budynkow gdzie parkujac "dotykasz" do sciany domu?
    w wiekszosci wypadkow (a we wwszystkich mi znanych, gdzie taki "zakaz"
    widzialem) masz jeszcze chocby szeroki chodnik/trawnik, albo jedno i drugie

    wyjasniajac, zdaje sobie sprawe ze sa wyjatki i sa miejsca gdzie taki zakaz
    naprawde ma sens, bo samochody parkuja praktycznie dotykajac do domu, ale we
    wszytkich mi znanych przypadkach taki zakaz to sztuka dla sztuki