  • Data: 2004-03-17 19:21:03
    Temat: Re: Parkowanie na trawie
    Od: "Ajgor" <N...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ania" napisał w wiadomości

    > samochod, o ktorym piszesz charakteryzuje sie tym, ze ma dlugie zwisy.
    > powoduje to wrazenie dlugiego auta. w takim razie parkujac powinienes
    > byc daleko kolami od trawnika poniewaz masz duzo miejsca pomiedzy
    zderzakiem
    > a przednia osia. co innego jesli auto ma krotki zwis.
    >
    > jest wiele dluzszych aut. poza tym na typowym polskim parkingu, gdzie
    stoja
    > prawie same maluchy, sc, cc, matizy i inne malenstwa kazdy sedan jest
    > dluzszy nawet wiecej niz o pol metra:) wiec twoje auto jakos specjalnie
    sie
> [...]

    Od razu widac, ze moze i wiesz, o jakie auto chodzi, ale nie wiesz, jak sie
    nim parkuje. No wiec wyobraz sobie, ze na parkingu (typowym) sa nie tylko
    "maluchy", ale i rozne sedany. I moj samochod JEST od nich dluzszy. A teraz
    sobie wyobraz, ze kazdy dojezdza kolami do kraweznika. Ja tez dojezdzam do
    tego kraweznika, i jeszcze wystaje. Zeby sie schowac, po prostu MUSZE
    najechac kolami na trawnik. Parkuje nim prawie codziennie od lat, wiec wiem
    o czym mowie :)

    Acha.. i jeszcze jedno. Jest przepis, ktory mowi, ze jak ktos wychodzi z
    psem, powinien po nim posprztac. Obok mnie jest duzy skwer. Codziennie
    chodzi po nim kilkadziesiat osob z psami. Za przeproszeniem caly skwer
    zafajdany jak kibel. Dookola chodzi straz miejska i nawet uwagi nie zwraca.
    Ale nie daj Boze zeby ktos kolem najechal Od razu sa i wypisuja mandat. Nie
    jest to idiotyczne?

    Pozdrawiam.
    Ajgor.