  • Data: 2011-01-10 16:57:49
    Temat: Re: Parkowanie i prawo
    Od: adam <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Chciałem uściślić nie jestem właścicielem tego sklepu - ale strasznie
    > denerwujące jest przechodzenie pomiędzy samochodami klientów
    Teraz sprawa jest jasna. Znam to z własnego doświadczenia, i przyznaję
    Ci rację, jest to wkurzające. Ostatnio codziennie bywam w pewnej
    przychodni i codziennie włażę w kałużę żeby ominąć auto lekarza, który
    parkuje przed samymi drzwiami.
    Ale znam ten problem też z drugiej strony, bo jeżdżę busem i zdarza mi
    się złamać przepis tak jak ten dostawca na zdjęciu. Inaczej musiałbym
    targać towar 300 m na plecach. Dlatego ja akurat podchodzę z
    wyrozumiałością to tego typu spraw.
    Natomiast nie mam zrozumienia dla gostka, któremu zachciało się
    ciasteczka do pracy i staje na pasach. Takiemu dowaliłbym mandat, bo
    może przecież się przejść.
    Adam