  • Data: 2005-01-29 13:27:32
    Temat: Re: Parkowanie
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Ajgor" <ajgor@no_spam.wp.pl> napisał:

    >wszyscy zaplacili mandaty (no.. moze oprocz tych,. ktorzy zobaczyli co sie
    No widzisz ! Sam przyznajesz, ze 'wszyscy', a jednak nie wszyscy ;-)

    >I tu mam pytanie... A co w takim przypadku: Twoja zona/matka/ojciec nagle w
    Powiesci katastroficzne powinienes pisac ;-) Byle nie na TEJ grupie !

    >Wiem, ze to jest skrajny przypadek. Ale czy na pewno nieprawdopodobny?
    Dodaj, ze mogłeś wcale nie miec samochodu, a nikt z przejezdzajacych
    kierowcow nie chcial się zatrzymac, taxi odlaczyli telefon itp.
    BTW nie doczytales, co napisalem nt. blokad.

    >A Ty myslisz, ze ludzie znaja sie na przepisach i procedurach i ze wiedza,
    >ze W OGOLE mozna cos takiego napisac?
    1. Nieznajomosc prawa szkodzi
    2. Ty natomisat wiesz, ze "jeden z lokatorow poklÓcil sie z innymi", a
    potem 'załatwil sobie znak', a swoich praw nie znasz.

    > bo 90% urzednikow panstwowych wykorzystuje nieznajomosc
    >prawa petentow do ich oszukiwania.
    1. Znów generalizujesz (skad te 90%).
    2. A moze ta nieznajomosc podstaw (bez koniecznosci studiowania !)
    prawa wynika z lenistwa ? Po co czytać, dowiadywac się, uczyć...
    przeciez lepiej isc na piwko, czyż nie ?

    Artur Golański