  • Data: 2006-04-02 21:12:47
    Temat: Re: Papiez byl prostym czlowiekiem
    Od: i...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

    boukun napisał(a):
    A swiat zdycha i placze
    > za nim. To jest po prostu koszmar.
    Czy Ty masz choć JEDNĄ osobę , która będzie zdychać i płakać za
    Tobą ? ON ma miliony .
    > Dla mnie osobiscie, o wiele wiekszym wzorem do nasladowania jest np. Mahatma
    > Ghandi, ktory w pokojowy sposob, poruszyl miliony ludzi do marszow
    Tia , rzeczywiście marsze to sposób na życie :-))) Naprawdę dużo
    można zdziałać . Potrzeba światu dobrze udeptanego klepiska .
    Więc i Ty , zamiast pleść androny , lepiej udepcz trochę terenu .
    Mam drogę na działce do zrobienia - zapraszam .
    > Zal mi jest, tych milionow zmanipulowanych idiotow.
    A jeden biedny boukun pozostał niezmanipulowany . I co Ty ze sobą
    masz zamiar zrobić dalej boukunie ? Cóż , SAM będziesz dreptał
    :-(((